• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 8239

حمایت استان از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی

پیام ملّت– مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم استقبال از قهرمانان زنجانی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی با اشاره به اینکه حمایت‌های خوبی با دستور استاندار زنجان از این ورزشکاران پیش از حضور در این ...

پیام ملّت مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم استقبال از قهرمانان زنجانی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی با اشاره به اینکه حمایت‌های خوبی با دستور استاندار زنجان از این ورزشکاران پیش از حضور در این رقابت‌ها به عمل آمد، اظهار کرد: زنجان جزو معدود استان‌هایی بود که با تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران با دستور استاندار و تامین منابع مالی داشته است.


علی خلیلی با اشاره به اینکه استان زنجان به نسبت جمعیت به نسبت استان‌هایی چون تهران، اصفهان، کرمانشاه و گلستان و مازندران از برترین‌ استان‌های کشور در اعزام نفرات به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی است، گفت: ۱۷ ورزشکار زنجانی در رشته‌های قایقرانی، تیراندازی با کمان، شمشیربازی، سپک‌تاکرا، ووشو و دوچرخه سواری و … به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به کسب افتخارآفرینی مجدد محسن محمد سیفی، مهسا جاور و پریسا احمدی با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز، افزود: منصور نوروزی، بهناز مرادخانی، حسین روحانی و شهاب سلطانی نیز چهار مربی زنجانی تیم‌های ملی بودند که در این مسابقات حاضر شدند.
خلیلی با بیان اینکه در چند رشته هنوز شانس کسب مدال برای زنجانی‌ها وجود دارد، ابراز کرد: در رشته قایقرانی مردان با بدشانسی از کسب مدال بازماندیم، در سنگنوردی رکابی نیز بدشانس بود و سبحانی نیز نخستین تجربه خود در تیم ملی ووشو را داشت و در آینده بیشتر از وی خواهیم شنید، در تیراندازی انتظار کسب مدال برنز را داریم و در سپک تاکرا نیز همچنان امید به کسب مدال وجود دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان اخلاق را نیاز مهم جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: ورزشکاران ما باید هم پهلوان و نمونه اخلاقی برای نسل آینده ورزش باشند.

کریم شعبانی،سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز روز بسیار بزرگی برای استان زنجان بود و استقبال باشکوهی از این ورزشکاران انجام شد، اظهار کرد: به وجود این ورزشکاران افتخار می کنیم که از این استان کوچک این تعداد ورزشکار به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام شد.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه کمیته تجلیل از ورزشکاران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تشکیل خواهد شد، گفت: ورود بخش خصوصی استان در حمایت از این ورزشکاران قابل تقدیر است و باید حمایت‌های بخش دولتی را نیز داشته باشنم.
وی با بیان اینکه این ورزشکاران با امکانات کم این افتخارآفرینی‌ها را کسب کرده‌اند، گفت: در استان زنجان زمینه و استعداد ورزشی وجود دارد و باید ورزش در استان توسعه هرچه بیشتری پیدا کند.
شعبانی ابراز کرد: استان زنجان در ورزش قهرمانی رو به جلو پیش رفته و امیدواریم این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست