• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 8533

خطوط اتوبوسرانی زنجان تغییر می کند

پیام ملّت – رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس طرح تغییر خطوط اتوبوسرانی زنجان به زودی اجرایی می‌شود. سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ...

پیام ملّت رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس طرح تغییر خطوط اتوبوسرانی زنجان به زودی اجرایی می‌شود.

سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شهرداری در بحث حمل و نقل تاکسی‌ها بوده است، افزود: دو معضل در حوزه تاکسی به لحاظ ترافیک و دیگری نیز حضور مسافربران شخصی در سطح شهر وجود دارد.

موسوی با اشاره به اینکه امروز در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس قرار داریم و باید قبل از آغاز مدارس این طرح عملیاتی شود؛ تصریح کرد: بنابراین اگر امروز بحث طرح پایانه‌ها قطعی شود از هفته آینده عملیاتی شدن آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیرهای تعیین شده در این طرح عمومی بوده و بخشی قریب به مبتنی بر مسیرهای اولیه هستند؛ تصریح کرد: همه این مسیرها یک به یک با اتوبوس بررسی کردیم که روی کاغذ چیزی پیش‌بینی نکنیم که در عمل عملیاتی نشود که بر این اساس به ۱۷ فیدر و دو خط انبوه‌بر رسیدیم.

موسوی با اشاره به اینکه به ناچار طرح باید تا هفته آینده عملیاتی شود؛ تصریح کرد: اگر در اجرای این طرح تغییر مسیر حمل و نقل اتوبوسرانی تعجیل نکنیم؛ دچار مشکل خواهیم شد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه هر طرحی دارای چالش‌هایی است؛ گفت: به هر حال برای کاهش ترافیک و سهولت در رفت و آمد مردم باید این طرح اجرایی شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست