• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 9119

اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در زنجان جان می گیرد

پیام ملّت – معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان از روند مطلوب اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری مربوط به محل منابع مالی صندوق توسعه ملی در استان در سال ۹۷ خبر داد. به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ...

پیام ملّت معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان از روند مطلوب اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری مربوط به محل منابع مالی صندوق توسعه ملی در استان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»،جعفر بیات با اشاره به مراحل اجرای پروژه های بیولوژیکی که منابع مالی آن از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود، اظهار کرد: جهت اجرای مطلوب، جلسات فنی با جنگلداران برگزار و مناطق اجرایی پس از برش عملیات بیولوژیکی با نورم هزینه های مربوطه در سطح شهرستان ها  مشخص گردید و هماهنگی های لازم با اداره ترویج با هدف افزایش جلب مشارکت بهره برداران انجام گرفت.

وی هماهنگی معاونت فنی و آبخیزداری به منظور تهیه نقشه های رقومی با مختصات جغرافیایی در قالب شیپ فایل های مناطق اجرایی عملیات بیولوژیک و ارسال به سازمان، انتخاب پیمانکار جهت ساخت ۵۰ دستگاه آبشخوار ۴ متری، اجرای مراحل ثبت در جهت خرید بذر یونجه دیم، اجرای محل ثبت در سامانه برای خرید بذور مرتعی و … را از اقدامات فنی این معاونت جهت اجرای عملیات پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی در سال جاری اعلام کرد.

به گفته بیات، ساخت آبشخوارها توسط پیمانکار و انتقال آن به محوطه آبخیزداری، بررسی قوه نامیه بذرهای موجود در انبار، نهایی شدن خرید بذور یونجه به میزان ۴۵۰۰ کیلوگرم بذر یونجه همدانی، اخذ مجوز ترک تشریفات از معاونت عمرانی استانداری و مشخص نمودن  ناظرین استانی و شهرستانی و ابلاغ دستورالعمل نحوه نظارت بر پروژه ها نیز از سایر اقدامات در حوزه فنی این معاونت بوده است.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان روند اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری مربوط به محل منابع مالی صندوق توسعه ملی در استان در سال ۹۷ را مطلوب گزارش کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست