• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 10575

نگاه همگانی به ورزش اسکی در پیست پاپایی وجود ندارد

پیام ملّت – مدیر کل راه و شهرسازی استان با ابراز تاسف از حادثه تلخ روز گذشته که منجر به شکستگی گردن یکی از شهروندان در پیست پاپایی زنجان شد، گفت: کشیدن حصار در این پیست موجب شد تا نگاه همگانی به ورزش اسکی در این من ...

پیام ملّت مدیر کل راه و شهرسازی استان با ابراز تاسف از حادثه تلخ روز گذشته که منجر به شکستگی گردن یکی از شهروندان در پیست پاپایی زنجان شد، گفت: کشیدن حصار در این پیست موجب شد تا نگاه همگانی به ورزش اسکی در این منطقه به حاشیه رود.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، مسعود بیات منش در حاشیه امروز شورای برنامه ریزی استان با اعلام این خبر افزود: در گذشته این پیست در اختیار عموم مردم بود، اما از زمانی که حصار کشیده شد، عملا زمینه برای تیوپ سواری مردم فراهم شد.

وی با اشاره به تفکیک مردم با کشیدن حصار در این پیشت اظهار کرد: در آن سال ها راه و شهرسازی زمینه لازم برای فراهم کردن زیرساخت ها را ایجاد کرده بود که به مرور به فراموشی سپرده شد.

این مقام استانی با اشاره به گران بودن تجهیزات ورزش اسکی پیشنهاد داد: برای جلوگیری از هرگونه خسارت های جانی و مالی برداشتن حصار راه چاره است و در این صورت زیرساخت های لازم فراهم خواهد شد.

به گفته بیات منش باید به ورزش اسکی به دید همگانی نگاه شود و در این راه باید اداره کل ورزش و جوانان پیش قدم باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست