• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۳
  • شناسه خبر: 11150

پرداخت شهریه ۴۳۸ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی

پیام ملّت– مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از پرداخت شهریه ۴۳۸ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی خبر داد. محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به پرداخت مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال تحت عنوان شهریه دانشجویی، اظهار کرد: ...

پیام ملّت– مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از پرداخت شهریه ۴۳۸ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به پرداخت مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال تحت عنوان شهریه دانشجویی، اظهار کرد: ۴۳۸ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی از حمایت‌های مالی پرداخت شهریه دانشجویی برخوردار شدند؛ در واقع یکی از شاخص‌ها و رویکردهای مهم و اساسی بهزیستی در زمینه توانمند‌سازی جامعه هدف، افزایش آگاهی و ارتقای تحصیلات معلولان و فرزندان مددجویان است.

این مسئول با بیان اینکه ۸۰ درصد از شهریه همه دانشجویان تحت پوشش مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد و شعب آن در همه مقاطع تحصیلی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود، ادامه داد: دانشجویان، سرمایه‌های علمی جامعه هستند و برای توسعه اجتماعی و ایجاد خودباوری بین جامعه هدف، باید زمینه تحصیل این قشر فراهم شود.

وی افزود: ۱۹۱ دانشجوی مشغول به تحصیل در دیگر دانشگاه‌های غیردولتی نیز از مساعدت‌های مالی سازمان بهزیستی برخوردار شده‌اند. خوشبختانه ۷۱ نفر در مقطع کاردانی، ۱۶۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۳۷ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵ نفر در مقطع دکتری در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

محمدی‌قیداری تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی، آموزش در همه مقاطع مختلف تحصیلی است، بر همین اساس حفظ و ارتقای سلامت، همچنین بهبود رفاه و کیفیت زندگی این قشر حائز اهمیت است. این در حالی است که داشتن تأییدیه کمیسیون پزشکی، گزارش مددکاری و مدارک مبنی بر انتخاب واحد و پذیرش در کنکور از مدارک مورد نیاز برای پرداخت شهریه دانشجویان معلول است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست