• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 11727

سعید احمدی :توطئه امریکایی – صهیونیستی « معامله قرن » با حضور مردم شکست خواهد خورد

پیام ملّت – رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ، توطئه امریکایی – صهیونیستی « معامله قرن » را نقش برآب خواهد کرد و همچنان فلسطین مسئله ...

پیام ملّت – رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ، توطئه امریکایی – صهیونیستی « معامله قرن » را نقش برآب خواهد کرد و همچنان فلسطین مسئله اول مسلمانان جهان خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، حجت الاسلام و المسلین سعید احمدی بااشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال اظهار کرد : حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس امسال اولاً، مردم مظلوم فلسطین را به مبارزه علیه اشغالگران صهیونیستی دلگرم می کند و در ثانی ، اجازه تحقق توطئه جدید امریکایی – صهیونیستی « معامله قرن » را از دشمنان فلسطین می گیرد.

وی اضافه کرد : دشمنی یهود با مسلمانان ریشه در تاریخ دارد و خداوند متعال شدیدترین دشمنان مسلمانان را این قوم معرفی می کند. در حال حاضر نیز رژیم کودک کش صهیونیستی بیشترین دشمنی را به مسلمانان و انسانیت دارد.

وی ادامه داد : بنیان صهیونیست ها بر نژاد پرستی است و بر اساس پروتکل آنها هر انسانی غیر از صهیونیست ها انسان تلقی نمی شود.

وی با اشاره به غصب سرزمین فلسطین گفت : مسئه فلسطین برای ملّت های مسلمان مسئله اول بشمار می آید و امام بزرگوار فلسطین را « پاره تن اسلام » نامیدند و مقام معظم رهبری نیز بر این باور تاکید داشته و دارند.

وی تاکید کرد : نگرش امام (ره) به مسئله فلسطین ، نگرش تمدنی بود و این نوع نگاه اهمیت توجه به مظلومیت مردم فلسطین و خوی ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی را نشان می دهد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ، تصریح کرد : مسئله فلسطین از محکمات اندیشه امام خمینی (ره) بود و تحت هیچ شرایطی قابل معامله نیست و همین نوع نگاه را نیز مقام معظم رهبری نسبت به مسئله فلسطین دارند.

وی ادامه داد : امسال مسئله حمایت از مردم فلسطین از سالهای گذشته مهمتر است زیرا دولت جنایت کار امریکا تلاش می کند با طرح معامله قرن مسئله اول جهان اسلام را بی کم اهمیت جلوه دهد و با این طرح به رژیم غاصب صهیونیستی مشروعیت بدهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست