• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۸
  • شناسه خبر: 13548

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و انتظامی در تکاب

پیام ملّت– فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تکاب گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و انتظامی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور از بامداد فردا، جمعه، در تکاب اجرا می شود. محمود زمانی در ...

پیام ملّت– فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تکاب گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و انتظامی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور از بامداد فردا، جمعه، در تکاب اجرا می شود.

محمود زمانی در گفت و گو با خبرنگار ” پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت ” اظهار کرد : بر اساس بخشنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا این طرح در شهرستان تکاب در چهار محور اصلی شامل محورهای شاهیندژ، بیجار، ایرانخواه و دندی از بامداد فردا، جمعه، هشتم فروردین ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ اجرا می شود از ورود خودروهای غیر پلاک بومی شهرستان با کنترل و بررسی شماره پلاک خودرو، شماره ملی افراد و شهر محل بیمه نامه خودرو به تکاب ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد : همچنین در این مدت کلیه اصناف و مغازه ها به جز مغازه ها و فروشگاههای عرضه مواد غذایی، داروخانه ها، پمپ بنزین ها و مراکز عرضه مایحتاج ضروری تعطیل خواهد بود.

زمانی تاکید کرد : مسافران و مهمانان نوروزی تکاب نیز برای جلوگیری از ایجاد مشکل در بازگشت خود در مبادی ورودی سایر شهرها، سریعا به شهرهای خود بازگردند.

فرماندار تکاب تصریح کرد : این طرح لازم الاجراست و تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ اجرا خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست