• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 13775

تحویل تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی اتاق های بازرگانی ایران، تهران و زنجان به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

پیام ملّت-تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی اتاق های بازرگانی ایران، تهران و زنجان در مرحله نخست، ظهر روز سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ جهت مقابله با ویروس کرونا راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان زنجان و تحویل به دانشگاه علوم ...

پیام ملّت-تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی اتاق های بازرگانی ایران، تهران و زنجان در مرحله نخست، ظهر روز سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ جهت مقابله با ویروس کرونا راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان زنجان و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی شد.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان،این تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستانهای ولیعصر، آیت الله موسوی زنجان، و همچنین بیمارستان الغدیر ابهر و مرکز آموزشی امدادی این شهرستان، بیمارستان بوعلی سینای خرمدره و بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام خدابنده ارسال شد.

همچنین دو دستگاه ونتیلاتور تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان برای نصب و استفاده در بیمارستانهای برای درمان بیماران کرونایی استان زنجان شد.

اقلام اهدایی شامل ونتیلاتور، لباس و گان های حفاظتی، عینک های یکبار مصرف، دستکش پزشکی و دیگر منظومات مورد نیاز در بیمارستانها برای مقابله با این ویروس بود.

دومین محموله کمک های اتاق بازرگانی ایران ، اتاق تهران و اتاق زنجان شامل تجهیزات و ملزومات پزشکی ظهر ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

این محموله‌ها نیز شامل تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت مبارزه با کرونا ویروس به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تحویل داده خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست