• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 13795

شهردار جدید هیدج هنوز انتخاب نشده است

پیام ملّت-نایب رئیس شورای شهر هیدج گفت: شهردار جدید هیدج هنوز انتخاب نشده و گمانه‌زنی‌های فضای مجازی شایعه است. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از ایسنا،عباس عسگری با اشاره به موضوع انتخاب شهر ...

پیام ملّت-نایب رئیس شورای شهر هیدج گفت: شهردار جدید هیدج هنوز انتخاب نشده و گمانه‌زنی‌های فضای مجازی شایعه است.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از ایسنا،عباس عسگری با اشاره به موضوع انتخاب شهردار جدید هیدج، اظهار کرد: شورای شهر به شهروندان هیدجی اطمینان می‌دهد، در راستای حفظ استقلال شورا و احقاق حقوق مردم، در انتخاب شهردار اجازه دخالت هیچ شخص حقیقی و حقوقی، دولتی و غیردولتی داده نخواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که در تصمیمگیری‌ها فقط مصالح مردم و شهر مبنا قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: همه مطالب و اخباری که طی دو روز گذشته در فضای مجازی شهر ابهر در مورد انتخاب شهردار هیدج عنوان شده، شایعه است.

عسگری با اشاره به این‌که این شایعات از طریق کسانی منتشر می‌شود که منافع آن‌ها در خطر افتاده و با شایعه‌افکنی و ارعاب سعی در به حاشیه کشاندن شورای شهر هیدج و در نهایت تاثیرگذاری در انتخاب شهردار مورد دلخواه خود هستند، افزود: به این افراد هشدار داده می‌شود که اگر به کار خود ادامه داده و قصد ایجاد جو متشنج در شهر هیدج در این روزهای سخت را داشته باشند، باید در برابر قانون پاسخ‌گو باشند.

نایب‌رئیس شورای شهر هیدج با تاکید بر این‌که حفظ استقلال شورا، اصل اساسی در انتخاب شهردار جدید است، یادآور شد: در حال حاضر فردی برای تصدی صندلی شهرداری هیدج تعیین نشده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست