• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۹
  • شناسه خبر: 14110

سرپرست شهرداری زنجان: آغاز نهضت آسفالت ریزی با ترمیم و لکه گیری خیابان ها و معابر شهری

پیام ملّت-سرپرست شهرداری زنجان گفت: بزودی حجم گسترده ای از عملیات عمرانی و نهضت آسفالت ریزی در مناطق مختلف شهری با تداوم شرایط مناسب آب و هوا، آغاز می شود. حبیب ملایی یگانه در گفتگو با “پایگاه-خبری تحلیلی پیام ملّت ...

پیام ملّت-سرپرست شهرداری زنجان گفت: بزودی حجم گسترده ای از عملیات عمرانی و نهضت آسفالت ریزی در مناطق مختلف شهری با تداوم شرایط مناسب آب و هوا، آغاز می شود.

حبیب ملایی یگانه در گفتگو با “پایگاه-خبری تحلیلی پیام ملّت” اظهار داشت: با توجه به حساسیت های جاری، بحث برودت هوا و کیفیت آسفالت پخش شده در سطح شهر مورد تاکید بوده و از ۵ اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون حدودا ۲ هزار تن آسفالت برای روکش، ترمیم و لکه گیری معابر شهری مورد بهره برداری قرار گرفته است که در برخی از مقاطع زمانی کندی عملیات به شرایط جوی و دمای هوای محیط بستگی داشت.

وی افزود: در حال حاضر شرکت های خدمات رسان در شهر زنجان به لحاظ انجام عملیات اجرایی در بحث ترمیم نوارهای حفاری خیابان های سطح شهر، مشکلات عدیده ای را برای بازسازی معابر، ترمیم و لکه گیری آسفالت مناطق شهری ایجاد نموده اند.

ملایی یگانه با اشاره به لزوم رعایت تکالیف و وظایف قانونی شهرداری در راستای صدور مجوزهای درخواستی از سوی شرکتهای خدمات رسان و حفار، افزود: در سالجاری صدور هر گونه مجوز جدید برای عملیات حفاری در خیابان های شهر از سوی شرکتهای مزبور منوط به انجام تعهدات گذشته و جلب رضایت عمومی همشهریان می باشد.

سرپرست شهرداری زنجان ادامه داد : ترمیم و مرمت نوارهای حفاری در کوی های اقماری سطح شهر شامل الهیه، شهریار،بهارستان، لاله، نیکسازان، انصاریه، اراضی پایین کوه و اراضی ثبت بر عهده سازمان آبفای استان می باشد.

وی با تاکید بر انجام روند آسفالت ریزی خیابان ضیایی از سوی شهرداری بعد از بتن ریزی مورد تعهد شرکت حفار، خاطر نشان کرد: عملیات ترمیم و لکه گیری شبکه های اصلی شهرک زیبا شهر، گلشهر کاظمیه و بخشی از خیابان زینبیه بعد از مساعد شدن شرایط جوی توسط مجموعه مدیریت شهری در سطح گسترده انجام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست