• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 14726

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مناسبت روز معلم

پیام ملّت - دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت .

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بدین شرح است:

تعلیم و تربیت مهمترین رسالت پیامبران الهی بوده است که در نقش معلم و راهنما راه سعادت و تعالی را برای انسان ها تبیین و تبلیغ کرده اند.توصیه و تاکید نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام علی (ع) بر نقش علم و دانش از بارزترین نشانه های توجه اسلام و پیشوایان دینی به موضوع تعلیم و تربیت انسان است.

معلم جلوه ای واقعی از ایثار و انسان دوستی بوده که خویش را وقف تعالی و رشد همنوعان می کند تا مسیر روشنی از آینده را بازشناسد و باز شناساند.

اساتید دانشگاه همواره از جایگاه والایی نزد مردم به جهت برخوردار بودن از دو خصیصه اخلاق و علم برخوردار هستند.

شیوع ویروس کرونا طی ماه های پایانی سال ۱۳۹۸ تا کنون پیچیده ترین پدیده قرن محسوب می گردد و با اینکه در علوم مختلف پیشرفت هایی شگرفی حاصل گردیده اما این بیماری نشان داد تا رسیدن به مقصد راه های طولانی تر و دشوارتری پیش روی بشر قرار دارد.

نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید»در این شرایط دشوار که جهان از جهات مختلف با آن مواجه است نگاهی ژرف نگر به آینده می باشد که جز با تلاش و کوشش نمی توان به آن دست یافت.

دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در راستای تحقق شعار سال و تحول در ساختارها و نگرش ها برای نیل به تعالی با اجرای موفق آموزش های برخط توانست کارنامه مناسبی را از خود ارائه نماید و این توفیق جز با همکاری و همراهی اساتید فرهیخته و پرتلاش میسر نمی گردید.

حضور و تلاش مسئولانه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جهت رسالت اجتماعی این دانشگاه بوده که مورد تحسین و توجه جامعه و نخبگان و مسئولان قرار گرفت.

تجمیع دو مجتمع آموزشی در راستای چابک سازی ساختار سازمانی ، کاهش هزینه ها ،تسهیل امور و استفاده بهینه از فضاها از جمله اقدامات موفق این دانشگاه طی ماه های اخیر بود و برکات به ثمر نشستن این تلاش ، تاسیس مدرسه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را شاهد خواهیم بود.

سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشته و از تلاش ها و همت متعالی همه اساتید بزرگوار دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان صمیمانه قدردانی می نمایم.

توفیق و سعادت همه عزیزان در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

دکتر علیرضا فیروزفررئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست