• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۱
  • شناسه خبر: 15425

تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ اولویت توسعه شهرستان ابهر

پیام ملّت-فرماندار ابهر با بیان اینکه نیمه تمام رها کردن پروژه ها منجر به افزایش عمر پروژه و اتلاف هزینه خواهد شد، گفت: در سال جاری تكمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته است.

وجیه اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام فراونی وجود دارد که پرداختن به آنها در سال جدید از اولویت های برنامه های توسعه ای شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمیته برنامه ریزی جهت نهایی کردن پروژه های شهرستان ابهر تشکیل نشده است، افزود: گفتنی است که تأمین آب شرب روستاها ازجمله پروژه های اولویت دار شهرستان ابهر است.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه جاده ترانزیت نیز از دیگر پروژه های اولویت دار است، عنوان کرد: از میان پروژه های ردیف ملی می توان به تأمین اعتبار جاده ابهر–قیدار اشاره کرد که در صورت تزریق منابع مورد نیاز آن از امسال شروع خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه از میان پروژه های اولویت دار همچنین می توان به پروژه پایاب سد کینه ورس اشاره کرد، ادامه داد: چنانچه در این خصوص ۲ میلیارد تومان تأمین اعتبار صورت گیرد، این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بناهای مدارس از جمله دیگر پروژه های مهم سال جاری برای شهرستان است، اظهار داشت: همانطور که گفته شد تأمین آب شرب برخی از مناطق روستایی نیز در سال جاری بسیار مهم است. چراکه در بسیاری از روستاها حوزه بافت شبکه آنها دچار فرسودگی شده است و نیاز به اصلاح دارد. بخشی دیگر از روستاها نیاز به تأمین آب دارند . چاه های برخی از روستاها دچار افت آب های زیرزمینی شده است  و نیاز به تأمین آب بیشتر دارد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در حوزه کشاورزی نیز پروژه هایی نیمه تمام وجود دارد، تأکید کرد: لازم به ذکر است که شهرستان ابهر در حوزه های مختلفی اعم از صنعت، گردشگری، حوزه خدمات و حوزه کشاورزی دارای ظرفیت قابل قبولی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برخی از منابع تزریق نشد، تصریح کرد: امسال باتوجه به سرفصل اعتبارات شهرستان، پروژه ها انجام خواهد شد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست