• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 15532

گندمهایی با افت کمتر، جایزه پاکی می گیرند

پیام ملّت- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم در سالجاری ۲۵۰۰ تومان تعیین شده که برای گندمهای دارای افت کمتر جایزه پاکی تعلق گرفته و بیش از این مبلغ خریداری خواهد شد.

عبداله جعفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: با عنایت به ابلاغیه های وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران ، خرید گندم تولیدی کشور و استان توسط شبکه های خرید دولتی و غیر دولتی دارای مجوز و تحت نظارت اداره کل غله صورت می پذیرد.

وی افزود: در سالجاری خرید هر نوع گندم به هر میزان توسط کارخانجات تولیدی، واحدهای صنفی، بنکداری و ….بدون هماهنگی و دریافت مجوز رسمی از اداره کل غله استان زنجان تخلف محسوب می شود.

این مسئول تاکید کرد: با اشخاصی که موارد ابلاغی را رعایت ننمایند برابر قوانین و مقررات موجود برخورد و گندم های موجود به نفع دولت ضبط خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم در سالجاری ۲۵۰۰ تومان تعیین شده که برای گندمهای دارای افت کمتر جایزه پاکی تعلق گرفته و بیش از این مبلغ خریداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده مراکز خرید دولتی در اقصی نقاط استان پیش بینی شده و گندم تولیدی کشاورزان در سریعترین زمان ممکن دریافت خواهند شد./ ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست