• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15762

برنامه ریزی ها برای اعزام حجاج از فرودگاه زنجان انجام شده است

پیام ملّت- مدیر فرودگاه زنجان گفت: اگر مسئله خاصی ایجاد نشود و بحث اعزام حجاج قطعی شود با برنامه ریزی های انجام شده همچون سال های گذشته، اعزام حجاج از فرودگاه زنجان نیز انجام خواهد گرفت.

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: پرواز های امدادی، اورژانش، نظامی، هلیکوپتر و پرواز های هوانوردی عمومی و آموزشی در فرودگاه زنجان در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های موجود مقصد پرواز مسافری زنجان، استان مشهد بود که با توجه به شیوع کرونا حرم رضوی فعلا پذیرای مهمان نیست و زمان بازگشایی نیز مشخص نشده است بر همین اساس انجام دوباره پرواز ها در ارتباط با برداشتن قرنطینه در کشور و استان خراسان رضوی است.

مدیر فرودگاه زنجان در خصوص انجام پرواز ها برای حج تمتع امسال از این استان گفت: انجام پرواز از فرودگاه زنجان به عربستان جزء برنامه های هر ساله بوده و این فرودگاه یکی از ایستگاه های حج تمتع در سطح کشور است و امسال نیز این برنامه ریزی ها وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: اگر مسئله خاصی ایجاد نشود و بحث اعزام حجاج قطعی شود همچون سال های گذشته، اعزام حجاج از فرودگاه زنجان نیز انجام خواهد گرفت.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان این که هنوز قطعیت برگزاری حج مشخص نیست گفت: اما برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است تا در صورت قطعی شدن حج، حجاج همچون سال های گذشته از ایستگاه های پروازی زنجان نیز مشرف شوند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست