• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15793

در حوزه روابط عمومی استان با مشکلات جدی مواجه نیستیم

پیام ملّت- مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: در حوزه روابط عمومی بخش دولت دراستان با مشکلات جدی مواجه نیستیم و دلیلش این است که مدیران به این حوزه توجه جدی داشته و از افراد متخصص استفاده کردند.

غلامرضا الهی سرشت در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: روابط عمومی ها سنگر اول و گام نخست تولید محتوا برای رسانه ها هستند .

وی افزود: در استان زنجان رسانه ها فعالت خودشان را دارند و در کنار آن منبع اصلی را روابط عمومی دستگاه ها تولید می کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: در دستگاه های وابسته به دولت، روابط عمومی ها همطراز با دستگاه در سیستم تعریف نشده است و به این حوزه توجه کم رنگ تری دارند و این موجب شده یک بخش قدرتنمد و بخش دیگر با کندی حرکت می کند.

الهی سرشت با بیان اینکه در دستگاه های اجرایی مدیران نیاز به دیدن شدن فعالیت هایشان دارند و نیاز به این دارند که روابط عمومی قوی داشته باشند،تصریح کرد: اگر نقصی هم باشد تلاش دارند نواقص را برطرف کنند و از افرادی که دارای دانش و ذوق کافی هستند استفاده کنند.

وی افزود: مشکلی در مسیر توسعه و اطلاع رسانی در استان وجود ندارد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه هاو مردم است و باید با دو بخش جامعه هدف و عموم جامعه ارتباط خوبی داشته باشد.

الهی سرشت انعکاس اخبار به مدیران را از اهمیت بالایی بر شمرده و تاکید کرد: هرچه قدر فضا شفا تر باشد تصمیم سازان به هم نزدیک می شوند و تصمیم های خوبی گرفته می شود.

وی افزود: وقتی تصمیم سازان به نیاز واقعی جامعه هدف پی ببرند منجر به اتخاذ سیاست های درست می شود که هر چه این تصمیم ها درست باشد عموم جامعه هم به نوعی چون وصل به جامعه هدف است میزان رضایت و کارکردشان بالا می ورد. ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست