• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۷
  • شناسه خبر: 16426

آمریکا از روی استیصال به تحریم ناجا و افراد روی آورده است

امام جمعه سلطانیه گفت: آمریکا از روی استیصال و درماندگی به تحریم ناجا و افراد روی آورده است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه تحریم های آمریکا امر تازه ای نیست، تصریح کرد: دشمن با استقلال، اسلامیت، مسلمان بودن و حاکم بودن ارزش های اسلامی و احکام الهی در این کشور مخالف است.

وی با بیان اینکه آمریکا با اصل جمهوریت و اسلامیت مخالف است، ادامه داد: تحریم های آمریکا در راستای مبارزه با اسلامیت و جمهموریت است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه آمریکا بارها کشور را تحریم کرده و چندین سال است ادامه دارد، افزود: آمریکا جدیدا از سر استیصال به تحریم افراد و شخصیت های تاثیر گذار روی آورده که سال گذشته هم افرادی را تحریم و اخیرا نیز نیروی انتظامی را تحریم کرد.

حسین نسب گفت: همه اینها نشان درماندگی آمریکا در برابر ملت ایران و نظام است که از هر طریقی می خواهد دشمنی خود را ثابت و به جمهوری اسلامی ضربه بزند که الحمدلله ناکام مانده است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند: “هر وقت دشمن از شما عصابانی بود بدانید که کار شما درست است”، گفت: عصبانی بودن دشمن نشانه حقانیت سپاه و نیروی انتظامی است.

امام جمعه سلطانیه خاطر نشان کرد: تحریم های قبلی آمریکا مثمر ثمر نبوده و تحریم نیروی انتظامی نیز ثمره ای جز رسوایی برای آمریکا نخواهد داشت. /ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست