• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 16544

به قالیباف رأی دادم

پیام ملّت- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص انتخاب رئیس مجلس گفت: به قالیباف رأی دادم .

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» مصطفی طاهری در پاسخ به سوالاتی در مورد اتفاقات روز های اول مجلس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز پنج شنبه رأی گیری برای هیأت رئیسه مجلس بود. سه نفر برای ریاست مجلس کاندیدا بودند (آقایان میرسلیم، قالیباف و عباسی) که بنده به دکتر قالیباف رأی دادم. برای نواب هم دو کاندیدا داشتیم که (اقایان نیکزاد و قاضی زاده هاشمی ) که به هر دو رأی دادم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اجاره منزل در تهران هم پاسخ داد:متاسفانه در ۴۰ سال پس از انقلاب برای نمایندگان در حوزه انتخابیه دفتر کار با امکانات اداری دیده نشده و هر نماینده باید مکانی را اجاره وتجهیز کند که این اشتباه است. کوچکترین اداره استان را در نظر بگیرند و یک دهم امکانات آن برای را برای نمایندگان استان فراهم کنند تا دغدغه دفتر کار نداشته باشند.

وی افزود: در ضمن نماینده ۴ روز در تهران و ۳ روز در حوزه انتخابیه است، باید زندگی خود در حوزه انتخابیه را حفظ ودر تهران نیز جایی برای زندگی داشته باشد که متاسفانه تا کنون خانه سازمانی برای نماینده دیده نشده و باید در ابتدای کار در تهران دنبال کرایه خانه باشد . مبلغی وام در اختیار نماینده قرار میدهند تا خانه را رهن کند که این مبلغ در دور قبل ۲۵۰ میلیون بود و برای این دوره هنوز مشخص نیست. واقعا با آبروی نماینده بازی می کنند .یافتن خانه خانه و تجهیز آن به عهده نماینده بوده که با مبالغ وام داده شده در اطراف مجلس کمی سخت است.

وی در خصوص کارت هدیه ایی که توسط برخی نمایندگان گرفته شده بود نیز گفت: ظاهراً به نماینده ایی کارت هدیه داده شده و ایشان برگردانده و در فضای مجازی منتشر کرده است. اولاً باید از ایشان پرسید چرا به جاهایی می روند که بهشان هدیه یا رشوه و … می دهند؟

ثانیاً: این مورد ربطی به بقیه نماینده ها ندارد و مورد خاص ایشان بوده است. ثالثاً: ایشان محل هدیه و اسامی تمام افراد حاضر را منتشر کنند و بگوید چرا در انجا حاضر شده است؟

رابعاً: چرا قبول کرده و بعداً پس میدهد؟

وی با بیان اینکه خیلی از مشکلات اقتصادی که امروز داریم راه حل آنها تولید است، گفت: اگر تولید را به صورت جهشی و با گام های بلند پیگیر باشیم خیلی از مشکلات حل می شود.

همچنین مصطفی طاهری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: ما با منابع محدود و مشکلات فراوان روبرو هستیم و حتما نیاز به اولویت بندی داریم تا به یک نتیجه خوب برسیم.

وی با طرح این سوال که آیا برای به دست آوردن اولویت ها نیاز به صرف زمان داریم، گفت: جواب شفاف و اولویت ها نیز تا حدود زیادی مشخص است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری محورها را مشخص کرده است در ایام اتتخابات نیز تا حدی صورت مسئله و اولویت ها مشخص شد و اگر برآیندی از کارشناسان در جامعه گرفته شود اختلاف زیادی در اولویت ها وجود ندارد .

طاهری با تاکید بر اینکه باید اولویت بندی کرد تا بتوان راندمان زیادی از کار گرفت، افزود: راه حل ها نیز تا حدودی مشخص است و تنها چیزی که می ماند همت، جدیت و جهادی عمل کردن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امنیت و فرهنگ را از دیگر اولویت ها بر شمرده وتصریح کرد: جنگ ما جنگ اقتصادی و تحریم ما نیز تحریم اقتصادی است.برای همین مسائل اقتصادی از مهم ترین اولویت های مجلس است و سالها است شعار سال مباحث اقتصادی بوده و در پیام مقام معظم رهبری هم به آن اشاره شده است.

طاهری با اشاره به اینکه مردم الان در فشار اقتصادی بوده و وضعیت خوبی ندارند، گفت: مردم دغدغه های اقتصادی زیادی دارند و در بحث اقتصاد نیز محوره های زیادی مطرح است که از جمله آنها ارزش پول ملی، اشتغال جوانان بورس، بیکاری های ناشی از کرونا و آسیب های آن است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در اولویت نیز معیار هایی نیز داشته باشیم که به نظر بنده مهم ترین معیار در اولویت بندی این است که به سراغ مسائلی برویم که با حل آن تعداد زیادی از مشکلات حل می شود.

وی با بیان اینکه اگر ریشه ها را حل کنیم تعداد زیادی از مشکلات حل می شود، افزود: ریشه یابی مشکلات خیلی مهم است ، مثلا برای بازار سرمایه، مالیات و بانک یک راه کاری ارائه دهیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهش تولید یک شعار نیست بلکه یک واقعیت و اولویتی است که باید به آن بپردازیم گفت: بحث اشتغال، تولید ناخالص ملی، سرمایه گذاری، ارزش پول ملی و صادارت با جهش تولید بهبود می یابد. /ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست