• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۱
  • شناسه خبر: 16606

برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد به صورت غیرحضوری در زنجان برگزار می‌شود گفت: هیچ برنامه میدانی در این زمینه پیش‌بینی نشده است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» تصریح کرد: بازباگشایی مساجد از امروز جای خوشحالی دارد و برای مردم که مدتی از مسجد و مکان های مقدس دور بودند فضای معنوی حاکم می شود که البته باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه برای روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه ریزی هایی ضروت گرفته بود، افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا، ستاد مبارزه با کرونای استان با اجرای برنامه موافقت نکرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفته بود تا در یک فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی برگزار شود ولی با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسمات، هیچ مراسمی برگزار نمی شود.

حجت الاسلام ناصر گفت: مهم ترین برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که اعزام زائرین به حرم مطهر امام بود نیز امسال برگزار نمی شود.

وی با ببان اینکه هیچ برنامه ای در شهری هایی که وضعیت سفید نداردند برگزار نمی شود، افزود: در استان زنجان نیز فقط در چند شهر که وضعیت سفید دارند برنامه در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فضای سازی شهری با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری در شهر انجام می شود.

وی افزود: موضوع بعدی تبلیغات در فضای مجازی هست که در قالب پویش هاو هشتگ های مختلف در توییتر و اینستاگرام فعالت هایی از طرف مردم و مجموعه ها صورت می گیرد.

حجت الاسلام ناصر گفت: در صدا و سیما نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که برنامه های کارشناسی و تبیینی و مصاحبه هایی با خبرگزاری ها در این زمینه صورت می گیرد./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست