• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۴
  • شناسه خبر: 16782

امام خمینی (ره) معادلات جهانی را دگرگون کرد

پیام ملّت-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام خمینی (ره) معادلات و تحولات جهانی را دگرگون کرد.

حجت الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر قلب ها حکومت می کرد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) معادلات و تحولات جهان را در شرایطی که در دنیا حرف نخست را پول، ثروت، موشک و تجهیزات نظامی میزد بر هم زد و مسیر تاریخ را عوض کرد.

وی با بیان اینکه جهان اسلام شخصیتی همچون امام راحل را به خود ندیده است، عنوان کرد: گفتنی است که امام دارای سلاح قوی ایمان، هدفی والا و مقدس، آگاه به زمان و دشمن شناس بود.لازم به ذکر است که ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل بسیار زیاد است.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با دستانی خالی در مقابل ابرقدرت‌های عالم و ارتش دشمن ایستادگی کرد افزود: سخنرانی آتشین امام علیه آمریکا، اسرائیل و نظام شاهنشاهی در سال ۱۳۴۲ جرقه انفجار بزرگی را زد که ثمره آن به بار نشستن انقلاب در سال ۵۷ ، از بین رفتن نفوذ بیگانگان در کشور و تحقق حاکمیت، آزادی و استقلال ایران بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه چراغی که مشعل نورانی آن متصل به حکومت اسلامی است خاموش شدنی نیست، تصریح کرد: انقلاب نگاه حسینی دارد و همچون عشق به امام حسین تا قیامت ماندگار است چراکه تفکرات امام خمینی به بیداری اسلامی در سطح جهانی منجر شده است.

وی به فرموده ای از امام راحل (ره) اشاره و تأکید کرد: هر جا مظلومی به پا خیزد نتیجه آن پیروزی است. لازم به ذکر است که در عصر امروز نیز این مسیر به رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با وجود همه مشکلات و تحریم ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ناصر در پایان با اشاره به اینکه امام خامنه ای مدظله العالی با رهبری بی بدیل خود نظام اسلامی ایران را در برابر دنیای پر تلاطم رهبری و به حول و قوه الهی به سرمنزل مقصود خواهند رساند، خاطرنشان کرد: امید که همه ما بتوانیم از رهروان اصلی امام و شهدا باشیم تا این انقلاب را که پیشتاز و زمینه ساز نهضت جهانی منجی موعود امام زمان (عج)  است به دست صاحب اصلی آن برسانیم./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست