• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۶
  • شناسه خبر: 16863

زنجان رتبه سوم کسب و کارهای اینترنتی در ایام کرونا

پیام ملّت- مدیرکل پست استان زنجان گفت: طی ماه های مواجهه با ویروس کرونا، استان زنجان در کسب و کارهای بازار اینترنتی بعد از تهران و خراسان رضوی رتبه سوم را بدست آورده است.

رضا حمید پور در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: همزمان با ماه های شیوع ویروس کرونا، مرسولات پستی استان زنجان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافت.

وی افزود: در این مدت مرسولات اینترنتی صادره از استان زنجان  ۳۳۴۰۰ بسته و مرسولات وارده اینترنتی نیز ۲۰۳۲۴ بسته بوده است و این آمار نشانگر تراز مثبت مرسولات صادراتی از استان زنجان است.

به گفته مدیرکل پست استان زنجان طی ماه های مواجهه با ویروس کرونا، استان زنجان در کسب و کارهای بازار اینترنتی بعد از تهران و خراسان رضوی رتبه سوم را بدست آورده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده زنجان، کارکنان پست به صورت تمام‌وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی به کار گرفته‌اند.

وی درباره اقدامات این شرکت برای ضدعفونی کردن مرسولات پستی گفت: همه این مرسولات در چندین نوبت در مرحله قبول و توزیع ضدعفونی می شود و مردم با خیال راحت مرسوله ها را از نامه رسان های ما تحویل بگیرند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست