• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۷
  • شناسه خبر: 16918

اختصاص۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی شهرستان ایجرود

پیام ملّت- فرماندار ایجرود گفت: قریب به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۳۹۹ برای عمران و آبادانی شهرستان ایجرود اختصاص یافت .

باب الله فتحی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: قریب به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۳۹۹ برای عمران و آبادانی شهرستان ایجرود اختصاص یافت که این مبلغ شامل ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است.

وی افزود: مجموعا ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارئیهای  سرمایه ای، سه درصد درآمد حاصل از فروش نفت خام و گاز طبیعی و است.

فرماندار ایجرود با بیان این که طبق تصمیم شورای برنامه ریزی استان بخشی از اعتبارات دستگاه های اجرایی سهم شهرستان در سرجمع اعتبارات استانی لحاظ شده است گفت: آبرسانی از سد بلوبین به دو شهر و روستاهای شهرستان به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال و تکمیل پروژه ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گلابر با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات است.

این مسئول خاطر نشان کرد: تکمیل ساختمان سد بلوبین با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و ادامه عملیات پروژه چهارخطه کردن محور زنجان -تکاب و زنجان -بیجار با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و همچنین تکمیل فرهنگسرای زرین آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و احداث راه های روستایی خاکی شهرستان از جمله مهمترین این طرح هاست.

فتحی ادامه داد: اعتبارات ماده ۲۳ توزیع شده برای ایمن سازی راه های روستایی سطح شهرستان و دو شهر زرین آباد و حلب نیز سرجمع ۲۳۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست