• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • شناسه خبر: 18083

مرحله دوم ثبت نام تسهیلات حمایتی باشگاه داران شروع شد

پیام ملّت-معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مرحله دوم ثبت نام در سامانه کارای وزارت کار جهت اخذ تسهیلات حمایتی از هفته پیش آغاز شده است.

محمد علی حمزه پور در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: باشگاه دارانی که تحت پوشش بیمه نیستند تا پایان تیرماه فرصت دارند که در سامانه فوق ثبت نام کرده و از این تسهیلات حمایتی استفاده کنند.

وی میزان این تسهیلات حمایتی در مقابل کرونا را معادل ۱۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: میزان نرخ بهره تسهیلات گفته شده ۱۲ درصد است که برای آن یک دوره تنفس ۴ ماهه نیز در نظر گرفته شده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کار تا کنون لیست ۴۳ نفر از باشگاه دارانی را که شامل بیمه بودند ارسال کرده است افزود: درحال حاضر هیچ تسهیلاتی به باشگاه داران اعطا نشده است البته تاکنون هیچ صنفی تسهیلات حمایتی خود را پرداخت نکرده است.

حمزه پور با بیان اینکه باشگاه داران ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده تا شرایط آنها مورد بررسی قرار گیرد و پس از بررسی و ارزیابی شرایط آنها به آنها تسهیلات پرداخت شود ادامه داد: در حال حاضر میزان اعتبار تخصیص داده شده به این باشگاه داران مشخص نیست.

وی در خصوص چگونگی فعالیت ورزش های تماسی تصریح کرد: ستاد کرونا هفته گذشته همه فعالیت های استان را به علت شیوع کرونا تعطیل اعلام کرده است اما طی امروز نامه نگاری های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان با ستاد کرونا در زمینه تعیین تکلیف فعالیت های ورزشی صورت گرفته تا در نهایت نظر این ستاد کرونا اعلام و عملیاتی شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان وضعیت فعالیت های ورزشی را در استان زنجان همچنان تعطیل اعلام کرد و یادآور شد: همه فعالیت های ورزشی بنا به صلاحدید ستاد کرونا از تاریخ ۱۵ تیرماه به مدت یک هفته تعطیل شده است.

حمزه پور در خصوص باشگاه های پلمپ شده در طی سال جاری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ باشگاه ورزشی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت یک هفته یا ۱۰ روز پلمپ شده اند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست