• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • شناسه خبر: 18277

توزیع بسته های آموزشی در مناطق محروم استان / امتحانات کودکان استثنایی مجازی و حضوری برگزار شد

پیام ملّت- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان از توزیع بسته‌های آموزشی در میان کودکان مناطق محروم استان زنجان خبر داد.

فاطمه باغبانی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: بسته های آموزشی مذکور در میان مناطق محروم از جمله منطقه گرماب با هدف کمک به مقوله آموزشی و پیشبرد برنامه های درسی این کودکان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تهیه و توزیع بسته های آموزشی فوق اطلاعات مورد نیاز توسط مدیر آموزگار در اختیار دانش‌آموزان مربوطه قرار داده شد افزود: بسته های گفته شده در میان مناطق شهری نیز توسط همکاران آماده شده و در حوزه‌های مختلف و گروه‌های مختلف دانش آموزی توزیع شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملت در مورد چگونگی برگزاری امتحانات کودکان استثنایی عنوان کرد: امتحانات دانش آموزان به دو صورت مجازی و حضوری برگزار گردید.

باغبانی برگزاری امتحانات آن دسته از کودکان استثنایی را که امکان استفاده از برنامه شاد برای آنها مهیا نبود را به صورت حضوری اعلام کرد و گفت: البته برگزاری این امتحانات با رعایت همه پروتکل های بهداشتی بوده است و تعداد این کودکان بسیار کم بوده و اکثریت قریب به اتفاق آنها به صورت مجازی امتحان داده اند.

وی به مراجعه برخی از مدرسین کودکان استثنایی به منازل آنها و اخذ امتحان در همان مکان اشاره و خاطرنشان کرد: امتحانات آن دسته از کودکان استثنایی که از برنامه شاد آموزش های لازم را دیده و استفاده کرده بودند به صورت حضوری برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان یادآور شد: تاریخ برگزاری کلاس ها و امتحانات دانش آموزان استثنایی نیز همزمان با کودکان عادی بوده و در حال حاضر همه امتحانات دانش آموزان استثنایی به خوبی برگزار شده و به اتمام رسیده است. اینک محتواهای آموزشی برای سال آینده دانش آموزان استثنایی در حال آماده سازی است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست