• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۸
  • شناسه خبر: 18768

آب آشامیدنی آب بر گل آلود است

پیام ملّت-رئیس شورای آب بر از گل آلود بودن آب آشامیدنی مصرفی مردم شهر آب بر خبر داد و گفت: نداشتن آب آشامیدنی مناسب از دغدغه ها و مطالبات جدی مردم این شهر شده است.

اسماعیل زمانی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در ادوار گذشته مدیریت آبفای روستایی مجزا از مدیریت آب و فاضلاب روستایی بود اما اکنون مدیریت این دو مجموعه واحد شده و امکان رسیدگی به مشکلات آب این منطقه را مشکل کرده است.

وی وضعیت آب آشامیدنی این منطقه را بسیار بحرانی و بغرنج اعلام و عنوان کرد: مشکلات زیادی در خصوص آب مصرفی مردم این منطقه وجود دارد چراکه آب آشامیدنی مورد مصرف مردم آبی واقعا گل‌آلود و غیرقابل مصرف است.

رئیس شورای شهر آب بر تصریح کرد: از آقای استاندار درخواست می کنیم که جهت رسیدگی به این موضوع و بررسی آن اقدامات لازم را انجام دهند. این موضوع مساله ای مهم و حیاتی است.

زمانی با بیان اینکه در اینجا جمعیت حدود ۱۵ هزار نفری از این آب آشامیدنی غیربهداشتی مصرف می کنند تصریح کرد: نمی توان چشم بر این مساله حیاتی و مهم بست و به این موضوع رسیدگی نکرد.

وی از تخریب آب چشمه مصرفی مردم در این منطقه خبر داد و گفت: متاسفانه عده‌ای بدون اعمال نظر کارشناسی و بدون ایجاد تاج در جلوی سد سهل انگاری کرده و در حال حاضر آب به صورت موقتی پمپاژ می شود و وارد خط می شود.

رئیس شورای شهر آب بر افزود: اکنون جهت حل معضل فوق نیاز است که اقدامی اساسی صورت گیرد چرا که این اقدام موقتی است و پمپاژ آب از این طریق فایده ای نخواهد و در صورت ادامه این روند شاهد ایجاد مشکلاتی در چند ماه آینده در زمینه آب آشامیدنی مردم خواهیم بود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست