• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۸
  • شناسه خبر: 19119

آبفا مسبب بیشتر خرابی های پیاده روهای آب بر است

پیام ملّت-رئیس شورای آب بر از خرابی پیاده روها در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین خرابی های پیاده‌ روهای آب بر به علت فعالیت های آبفا است.

اسماعیل زمانی در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت » بر لزوم ترمیم آسفالت پیاده‌روها تاکید و اظهار کرد: پیش از این آبفا جهت انجام عملیات خود نسبت به بریدن آسفالت اقدام می کرد اما اینک به جای برش آسفالت آن را تخریب می کند.

وی به بدهی های ادارات مختلف به شهرداری این شهرستان اشاره و تصریح کرد: ادارات مختلف به بدهی های متفاوتی به شهرداری این شهرستان دارند که از پرداخت آن خودداری کرده اند. از جمله این ادارات می‌توان به اداره آبفا اشاره کرد.

رئیس شورای آب‌بر از بدهی ۴۰۰ میلیون تومانی اداره آبفا به شهرداری این شهرستان خبر داد و گفت: اداره آبفا باید نسبت به تسویه بدهی خود به شهرداری این شهرستان اقدام کند اما تاکنون پرداختی از سوی ابفا در این خصوص صورت نگرفته است.

زمانی به مشکل نخاله‌های ساختمانی در داخل خیابان این شهرستان اشاره و عنوان کرد: مردم شهرداری را موظف به جمع آوری نخاله های ساختمانی خودشان می دانند و متاسفانه همشهریان نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی خود اقدام نمی‌کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در مورد سیاست‌های تشویقی یا بازدارنده جهت ممانعت از رها کردن نخاله های ساختمانی در داخل شهر توسط شهروندان تصریح کرد: به تازگی پلیس ساختمان فرغون و ابزارهای این افراد خاطی را ضبط و تحویل شهرداری می دهد و از این طریق اقدام نادرست گفته شده در میان مردم کاهش پیدا کرده است.

رئیس شورای آب بر افزود: جمع آوری نخاله های ساختمانی توسط افرادی که خود اقدام به تولید آنها می کنند باید فرهنگ سازی شود تا از آن جلوگیری شود.

زمانی در خصوص وضعیت پل عابر پیاده نیمه تمام در وسط شهر خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ درصد کار احداث پل عابر پیاده مذکور به اتمام رسیده و ضلع شمالی پل گفته شده کاملاً به تکمیل شده و حدود ۲۰ درصد باقیمانده است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست