• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۲۰
  • شناسه خبر: 19606

انتخابات میاندوره ای در زنجان و ۹ حوزه دیگر برگزار می شود

پیام ملّت - استاندار زنجان گفت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم روز جمعه برگزار می‌شود تا روند انتخاب پنج نماینده استان به اتمام برسد.

فتح الله حقیقی در پیام دعوت از مردم حوزه انتخابیه زنجان و طارم  برای شرکت در انتخابات افزود:مردم شریف شهرستانهای زنجان و طارم، حماسه ای دیگر چشم انتظار شما فخرآفرینان و شور آفرینان بصیر و انقلابی است.

وی یادآورشد: فردا روز انتخاب شماست تا با رای هایتان بتوانید خواسته ها و دغدعه هایتان را در راه تعالی و پیشرفت حوزه انتخابیه خود بیان کنید و این امانتی الهی است که از پیر مرادمان خمینی کبیر و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به ما رسیده است.

حقیقی تاکید کرد: پیام حضور شما همچون دور اول که با صلابت و با شکوه بود فرصت شیطنت را از دشمنان خواهد گرفت.

استاندار زنجان اظهار داشت: فردا همه عوامل اجرایی در شهرستانهای زنجان و طارم به همراه گروه‌های عزیز و جان برکف پزشکی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آماده اخذ رای از شما بزرگواران هستند.

حقیقی تصریح کرد: حضور شما اقتدار و عزت استان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند در ۷۵۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده برگزار شد که چهار نماینده از استان زنجان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شد.دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود. در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت می‌کنند.استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست