• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۳۱
  • شناسه خبر: 19721

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار ماسک تولید می شود

پیام ملّت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت : روزانه بیش از ۵۰۰ هزار ماسک در زنجان تولید می شود.

ناصر فغفوری در ارتباط با تولید مواد شوینده در زنجان گفت: در حال ۷ واحد صنعتی در زمینه تولید مواد شوینده در استان زنجان فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تولید روزانه ماسک در زنجان از ۷۰ هزار به ۵۰۰ هزار در روز رسیده است، تصریح کرد: به خاطر بازگشایی مدارس توزیع ماسک‌ها هزار تومانی در سطح شهر نیز در حال انجام است و  ماسک‌های جراحی و پزشکی هم با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان در استان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده به میزان مورد نیاز مردم از سوی واحدهای صنعتی مستقر در سطح استان، هیچ گونه کمبودی در این خصوص در استان زنجان وجود ندارد.

فغفوری همچنین درباره تولید مواد شوینده نیز گفت: در حال حاضر ۶ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده و یک واحد تولید الکل در استان زنجان فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون علاوه بر تولید شرکت ساینا ، با فعالیت شرکت های پاک حیات و گلرنگ در استان، حجم تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سالانه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با افزایش تولیدات استان توانستیم در حوزه مواد شوینده از استان قزوین که در این زمینه سرآمد بود پیشی بگیریم

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان جزء ۵ استان نخست کشور در تولید مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت عالی به شمار می رود.

وی همچنین حضور مجموعه صنعتی گلرنگ را در استان زمینه ساز تحولی در این بخش در استان دانست و عنوان کرد: با راه اندازی واحد تولید پودر شوینده گلرنگ تا پایان سال جاری ، ظرفیت تولید مواد شوینده استان ۳۰۰ هزار تن افزایش پیدا می‌کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست