• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 19827

ابتلای ۱۶۰۰ کارگر زنجانی به کرونا

پیام ملّت - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان 'tj : تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر از شاغلان واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه تحلیلی- خبری پیام ملّت» از تشکیل شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه شدگان استان زنجان گفت: این شورا با هدف تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان نسبت به بازدید از کارگاه‌های دارای جمعیت ۵۰ تا ۴۹۹ نفر تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از کارگاه‌ها برای ارزیابی رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی افزود: با واحدهای تولیدی که در آنها دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود به شدت برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۶۰۰ نفر از شاغلان واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: از این تعداد بیشترین موارد به شهرهای زنجان و ابهر به تعداد ۸۵۹ و ۳۷۴ مبتلا اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی با شرکت هایی از جمله تعاونی داروسازان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تولید اقلام بهداشتی در واحدهای تولیدی استان زنجان روند روبه رشد دارد و با توجه به وضعیت موجود ماسک، در حال حاضر استان زنجان مشکل کمبود ماسک را ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان در پایان از تشکیل بیش از ۹۰۰ هسته همیار سلامت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان خبر داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست