• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • شناسه خبر: 21133

لزوم ساماندهی مسیر آرامستان زنجان جهت جلوگیری از حوادث

پیام ملّت- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت:باید آرام سازی و ساماندهی مسیرآرامستان شهر زنجان به ترتیب از سوی راهداری و شهرداری زنجان انجام گیرد تا امنیت و ایمنی در آن به لحاظ پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی احت ...

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» مهرداد سلطانی، در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی ایمنی جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: نصب نیوجرسی و ایجاد روشنایی، ایمنی و امنیت در سطح آزادراه‌های این استان را ارتقا داده و وضعیت را بهتر کرده است.نصب نیوچرسی و تامین روشنایی در سطح آزاد راه ها، اقدام بسیار خوب و مبارکی است که در این استان نیز آغاز شده است و در کاهش حوادث جاده ای، اثرگذار است.

وی با تاکید براینکه وجود نیوجرسی در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، سهم و نقش مهمی ایفا می کند، اظهار داشت: با استفاده از روش های نوین _نیوجرسی و روشنایی در سطح آزاد راه های زنجان در واقع تبعات تصادفات به حداقل می رسد.

سلطانی تصریح کرد: جان انسان ها بسیار ارزشمند است و باید سطح ایمنی و امنیت در مسیرهای ارتباطی درون و برون شهری را ارتقا بخشید و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی حتی اگر در حد یک نفر هم باشد نباید اتفاق بیفتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان باید برنامه های عملیاتی آتی خود مبنی بر کاهش وقوع تصادفات رانندگی و جان باختگان به کمسیون اجرایی ایمنی راه ارایه دهند.

سلطانی افزود: لازم است برای جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش خطرات احتمالی ناشی از رانندگی در مقابل دانشگاه زنجان (واقع در جاده ترانزیت زنجان – تبریز) تقاطع موجود اصلاح شود که بر اساس رایزنی صورت گرفته قرار است راهداری زنجان نسبت به این کار اقدام کند.

وی ادامه داد: کمربندی قیدار نیز باید تکمیل و پس از رفع نقص بازگشایی شود چراکه اگر عبور و مرور رسمی برقرار شود به حتم مشکلات ناشی از عبور غیررسمی برطرف شده و وقوع حوادث رانندگی نیز به حداقل خواهد رسید.

سلطانی به امنیت جاده ای در آرامستان شهر زنجان اشاره کرد و افزود: باید آرام سازی و ساماندهی این مسیر به ترتیب از سوی راهداری و شهرداری زنجان انجام گیرد تا امنیت و ایمنی در آن به لحاظ پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی احتمالی برقرار شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست