• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۱۸
  • شناسه خبر: 21730

طرح تولید دام سبک با ظرفیت ۱۰۰هزار رأس گوسفند در خدابنده

پیام ملّت-رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت:طرح سرمایه گذاری تولید دام سبک گوسفندی در زنجان با ظرفیت پرورش ۱۰۰ هزار راس دام سبک در شهرستان خدابنده اجرا می شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جواد تاراسی با اشاره به سرمایه گذاری در بخش تولید دام سبک گوسفندی در زنجان گفت: این طرح با ظرفیت پرورش ۱۰۰ هزار راس دام سبک در شهرستان خدابنده اجرا می شود.فاز اول این طرح با پرورش ۶۳ هزار راس دام سبک با تایید معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی در حال اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در فاز اول سرمایه گذاری شده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تاراسی تاکید کرد: فاز اول این طرح اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح می شود و در این راستا گوشت قرمز استان به سایر استان‌ها هم ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح سرمایه گذاری پرورش اصلاح نژاد در کشور بی نظیر است، ابراز داشت: تا پایان سال در فاز اول پنج هزار راس دام به روش اصلاح نژاد پرورش می یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه اصلاح نژاد گوسفند افشاری از طرح های مهم جهاد کشاورزی است،افزود: دامداران برای اجرای این طرح می توانند تسهیلات با کارمزد پایین دریافت کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست