• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 22558

۱۰ نامزد برای انتخابات شورای شهر زنجان در روز اول ثبت نام کردند / ثبت نام طی روزهای تعطیل هم ادامه دارد

فرماندار زنجان گفت : با توجه به اینکه آغاز ثبت نام از نامزدهای شورای شهر زنجان همزمان با سراسر کشور از ۲۰ اسفند آغاز شده است طی روز اول ۱۰ نامزد بصورت غیرحضوری ثبت نام کرده اند.

رضا عسکری در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از تعداد ۱۰ نامزدی که برای شورای شهر زنجان ثبت نام کرده اند ۵ نامزد ثبت نام قطعی کرده اند و برخی نامزدها به دلیل نقص مدارک نتوانسته اند ثبت نامشان را قطعی کنند.

فرمانداری زنجان

وی افزود: ثبت نام نامزدهای شورای شهر زنجان طی روزهای ۲۰ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر می باشد و این روند طی روزهای تعطیل نیز ادامه دارد.

فرماندار زنجان از داوطلبان درخواست کرد: با توجه به تجربه سالهای گذشته داوطلبان نامزدهای شورا گمان می کنند بعد از انجام فرایند ثبت نام می توانند «گواهی عدم سوء پیشینه» را ارائه نمایند در حالیکه ارائه این گواهی در این دوره از انتخابات باید قبل از فرایند ثبت نام نامزدها و در هنگام ثبت نام ارائه گردد.

وی ادامه داد : ثبت نام نامزدهای شورای شهر زنجان با هماهنگی های صورت گرفته در دفاتر پیشخوان در سطح شهر طی روزهای ثبت نام امکان پذیر بوده و در واقع دفاتر پیشخوان از ۲۰ تا ۲۶اسفند هیچگونه تعطیلی نخواهند داشت و البته یک دفتر پیشخوان برای تسهیل در امور ثبت نام نامزدها در محل فرمانداری برای ثبت نام مستقر شده است.

عسکری تاکید کرد: نامزدهای شورای شهر برای مراجعه به محل های ثبت نام حتما باید با مدارک کامل مراجعه نمایند و هرگونه نقص در مدارک می تواند فرایند ثبت نام را با مشکل مواجه کند و ثبت نام نامزدها نا تمام بماند.

وی گفت: ثبت نام صرفا در دفاتر پیشخوان و یا الکترونیکی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نمی شود و نامزدها باید بعد از ثبت نام غیرحضوری با «اصل مدارک و کد پیگیری ثبت نام اولیه» به فرمانداری مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی در پایان از نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای شهر درخواست کرد: ثبت نام را با توجه به احتمال تراکم در شرایط کرونایی در روزهای ابتدایی انجام دهند و این مهم را به روزهای پایانی موکول نکنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست