• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • شناسه خبر: 22776

بازدید ۱۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۹۸ هزارو ۷۸۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کردند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» امیر ارجمند در جمع خبرنگاران افزود: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰، تعداد هفت هزارو ۲۴۳ نفر در استان زنجان اقامت داشتند.

وی اظهار داشت: تأسیسات گردشگری به‌ویژه مراکز اقامتی در این مدت با توجه به تداوم کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی به گردشگران خدمات ارائه کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: با توجه به تداوم کرونا در راستای حفظ سلامت گردشگران و شهروندان، امسال هیچ توصیه و دعوتی برای حضور گردشگر در استان نداشتیم اما تأسیسات گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مسافرانی که به زنجان سفر کردند، خدمات موردنیاز را ارائه دادند.

ارجمند ادامه داد: امکان اقامت مسافران، تنها در مراکز اقامتی و تأسیسات دارای پروانه بهره‌برداری استان وجود دارد و سایر اماکن ازجمله مهمان‌پذیرهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی این اجازه را ندارند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۷۷۶ اثر غیرمنقول تاریخی اعم از بنا و تپه و ۲۸ اثر منقول تاریخی (اشیا) و ۶۲ اثر میراث ناملموس استان زنجان در فهرست میراث ملی ثبت ‌شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست