• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۲۲
  • شناسه خبر: 22823

مردم به انتخابات بی‌تفاوت نباشد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه انسجام درونی و اقتدار ملی است از این رو کسی نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام علی خاتمی در شورای اداری شهرستان زنجان اظهارکرد: مشارکت حداکثری برای انتخاب شوندگان یک قوت قلب بوده و حاکی از احساس مسوولیت انتخاب کنندگان نیز هست. 

وی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات بازتاب بیرونی نیز برای کشور دارد و نشان دهنده وحدت و اقتدار ملی است. 

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته با وجود شرایط سخت معیشتی و وجود مشکلات، کارهای بزرگ و قدم‌های بزرگی در عرصه های مختلف اقتصادی رقم خورد. 

حجت الاسلام خاتمی ضمن قدردانی از تلاش ها و فداکاری کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، اظهار داشت: گزارش آمار ابتلا به بیماری، یک هشدار است، متاسفانه عده ای عادی انگاری کردند و البته آسیب آن را هم دیدند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر کسانی از روی غفلت باعث آلودگی و ابتلای به بیماری دیگران شوند، از جهت شرعی ضامن هستند و باید پاسخگو باشند. 

حجت الاسلام خاتمی افزود: در شرایط کنونی تنها راه برای مقابله با ویروس کرونا، مراقبت و مواظبت است و تجربه طولانی مواجهه با این بیماری، نباید باعث تکرار غفلت ها شود. 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اغلب مردم در شرایط سخت بیماری با کمک های خود در عرصه مواسات، خدمات متعددی در جهت یاری اقشار ضعیف انجام دادند، گفت: متاسفانه عده ای هم از این شرایط سو استفاده کردند و امتحان خوبی پس ندادند. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست