• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 24393

فردا همزمان با سراسر کشور؛ آزمون ملی وکالت در زنجان برگزار میشود

آزمون ملی وکالت بصورت سراسری در تاریخ جمعه ۲۳ مهر در محل دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.


فرشاد محمدی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» گفت: آزمون ملی وکالت بصورت سراسری در تاریخ جمعه ۲۳ مهر در محل دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این آزمون دانش آموختگان رشته حقوق به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و پذیرفته شدگان آزمون کتبی پس از اعلام نتایج و احراز شرایط اولیه در مرحله مصاحبه شفاهی مرکز نیز میبایست حد نصابهای لازم این آزمون را بدست آورند تا پس از اثبات توانمندیهای لازم دوران کارآموزی خود را زیر نظر وکلای سرپرست خود انجام دهند.
محمدی ادامه داد: در سالهای اخیر مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گامهای موثری در جذب و بکارگیری دانش آموختگان رشته های مختلف تحصیلی به اقتضای نوع آزمونها،داشته اند که موجبات احیای حق دسترسی آسان آحاد جامعه به وکلا و سایر نیازهای تخصصی حقوقی شده است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان افزود: آنچه اهمیت دارد این است که مردم با مواجهه با انتخاب وکلا این آزادی را داشته باشند که از وکلای متدین ،حاذق و مورد وثوق بهرمند گردند و چه زیبنده تر از اینکه با احقاق حقی، بال عدالت بر شانه های این قشر زحمت کش به پرواز درآمده و به ثمر برسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست