• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۱۱
  • شناسه خبر: 24744

امکان ثبت‌نام در جهش تولید مسکن برای همه شهرهای زنجان فراهم شد

ثبت‌نام از متقاضیان مسکن در طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار کرد: برای شهرهای ابهر، خرم‌دره و قیدار به دلیل نبود زمین دولتی نداریم، دسترسی به سامانه امکان‌پذیر نبود اما براساس پیگیری‌های به عم ...

به گزارش«‌پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امکان ثبت‌نام نهضت ملی تولید مسکن برای همه شهرهای استان زنجان فراهم شده است.

سعید شاهین‌فر گفت : ثبت‌نام از متقاضیان مسکن در طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار کرد: برای شهرهای ابهر، خرم‌دره و قیدار به دلیل نبود زمین دولتی نداریم، دسترسی به سامانه امکان‌پذیر نبود اما براساس پیگیری‌های به عمل آمده امکان ثبت‌نام در همه شهرهای استان زنجان فراهم شد.

او با بیان اینکه در اجرای قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی سامانه سمن مسکن به آدرس saman.mrud.ir را ایجاد کرده است، عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند در این سامانه با درج کد ملی اطلاعات خود را ثبت کنند و متقاضیان مسکن در همه شهرهای استان زنجان قادر به ثبت‌نام هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: فعلاً محدودیتی از لحاظ ظرفیت برای ثبت‌نام از طرف اداره کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی برای ثبت‌نام در سایت یاد شده اعلام نشده است.

این مسئول با بیان اینکه شرایط ثبت‌نام در سامانه «سمن مسکن» همانند طرح اقدام ملی است، یادآور شد: متقاضیان باید چهار شرط مندرج در قانون را داشته باشند، داشتن فرم «ج سبز»، نداشتن مالکیت خصوصی ملک، تاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن از شروط اصلی برای ثبت‌نام متقاضیان است و در اجرای این طرح، همانند طرح اقدام ملی مسکن از قانون تبعیت می‌شود./ایسنا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست