• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۰۸
  • شناسه خبر: 25805

نمایشگاه صنایع‌دستی ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به مدت ۴ روز با حضور هنرمندان و صنعتگران استان‌های سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.آخرین‌مهلت ارسال اصل فرم درخواست مشارکت ۱۸ دی‌ماه است.

به‌گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» امیرارجمند با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی‌ماه در زنجان با همکاری و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی كاسپین زنجان با در محل دائمي شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع‌دستی گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اسلامی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه، تعامل بین هنرمندان جهت ارتقای سطح کیفی تولیدات، ایجاد رقابت‌پذیری مناسب بین هنرمندان صنایع‌دستی درزمینه قیمت تولیدات و ایجاد بستر مناسب به‌منظور عرضه و بازاریابی اقلام گروه‌های خاص صنایع‌دستی است.

ارجمند با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصت و ظرفیت مناسبی برای تجاری‌سازی صنایع‌دستی به شمار می‌آید افزود: کارکرد‌های نمایشگاهی در حوزه صنایع‌دستی، به دلیل آن‌که حجم بزرگی از فعالیت‌های تجاری صنایع‌دستی در نمایشگاه‌ها رخ می‌دهد، بیشتر از دیگر بخش‌ها است.

وی گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به هنرمندان کمک می‌کند تا هنرشان را به نمایش بگذارند و با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند.

آخرین‌مهلت ارسال اصل فرم درخواست مشارکت ۱۸ دی‌ماه است که ساعات كار نمایشگاه جهت غرفه سازی بین ساعت ۱۵ ظهر الی ۲۰ شب است كه این زمان تابع دستورالعمل‌های صادره از ستادهای استانی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست