• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 26689

تحویل مسکن تعدادی از متقاضیان کوی نصر تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱

پروژه‌هایی که آغاز عملیات اجرایی آن‌ها به اوایل سال ۹۹ برمی‌گردد امکان تحویل تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ را دارند بنابراین از تیر ماه سال پیشرو تحویل واحد‌ها در پروژه‌هایی همچون پروژه ۷۴۴ واحدی کوی نصر آغاز خواهد شد.

شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: استارت اجرایی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح مسکن ملی در استان از سال گذشته آغاز شده است و در برخی از آن‌ها پیشرفت پروژه به ۵۰ درصد نیز رسیده است.
وی افزود: برخی از پروژه‌ها تا ۱۰ درصد پیشرفت کرده‌اند و اگر به طور متوسط کل پروژه‌ها را در نظر بگیریم میزان پیشرفت به طور میانگین بالای ۲۰ تا ۲۵ درصد خواهد بود.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این استان جزو استان‌های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است ، گفت: استان زنجان در صدر جدول قرار دارد چون مردم نیز در پرداخت هزینه‌ها همراهی خوبی با سازمان راه و شهرسازی داشته‌اند و استقبال خوبی از این طرح انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: پروژه‌هایی که آغاز عملیات اجرایی آن‌ها به اوایل سال ۹۹ برمی‌گردد امکان تحویل تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ را دارند بنابراین از تیر ماه سال پیشرو تحویل واحد‌ها در پروژه‌هایی همچون پروژه ۷۴۴ واحدی کوی نصر اغاز خواهد شد و امیدواریم تا پایان مهر ماه بتوانیم واحد‌های این پروژه را تحویل متقاضیان نماییم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست