• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۱۶
  • شناسه خبر: 26993

شناسایی۱۴۱ واحد صنفی متخلف در استان زنجان/گران‌فروشی وعدم ارائه فاکتور بیشترین تخلف ثبت شده

۹۰۰ واحد صنفی در استان مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۴۱ واحد صنفی متخلف شناسایی شده است که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده قریب به یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.بیشتر تخلفات در حوزه گران‌فروشی و عدم ارائه فاکتور است. ...

مسلمی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با«پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه با توجه به تفکیک وظایفی که امسال بر عهده جهاد کشاورزی و سازمان صمت قرار داده شده، اظهار داشت: وظیفه نظارت بر اقلام اساسی و مواد غذایی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی قرار داده شده است اما تمرکزی که سازمان صمت برای نظارت دارد بر روی اقلامی است که در این روز‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه نظارت بر بازار کیف و کفش، لباس بر عهده بازرسان صمت قرار دارد، افزود: در این راستا بازرسانی از بسیج نیز یاری کننده سازمان صمت هستند.

مسلمی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ماه نظارت بر بازار بیشتر شده است، گفت: در این راستا قریب به ۹۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است و ۱۴۱ واحد صنفی متخلف شناسایی شده است.
وی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده قریب به یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است و بیشتر تخلفات در حوزه گران‌فروشی، عدم ارایه فاکتور است.
مسلمی گفت: تمرکز بازرسی ها بر روی اقلام است و در این روزها خشک‌شویی ها و قالی شویی ها نیز مورد نظارت قرار دارند و در روز‌های پایانی سال مراکز اقامتی با همکاری دستگاه های نظارتی، مورد پایش قرار خواهند گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در بخشی از واحد‌ها گشت مشترک با حضور روسا و بازرسان انجام می‌شود و نسبت به برخورد و ایجاد پرونده اقدام می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست