• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۲۸
  • شناسه خبر: 28322

۳۸ هکتار زمین برای ساخت زندان در زنجان آماده تحویل است/ پرداخت پول و ارائه سایت پلان شرط تحویل زمین زندان

۳۸ هکتار زمین برای ساخت زندان شناسایی شده است که پرداختت هزینه و ارائه سایت پلان شرط تحویل زمین است که تا کنون سایت پلان ارائه نشده است و تاکید میشود که در صورت پرداخت پول، زمین تحویل خواهد شد. چون بعد از شروع پروژه ممکن ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه شورای اداری استان در توضیح مصوبات سفر رییس جمهور به زنجان و ۱۳ مصوبه مربوط به راه و شهرسازی اظهار کرد: چهار مصوبه مربوط به راه های ملی بود که محور اول؛ محور زنجان- تکاب و زنجان- بیجار به طول ۲۷ کیلومتر است که تا پایان سال مالی امسال به پایان می رسد و ۱۷ کیلومتر نهایی شده است و محور دوم نیزتکمیل قطعات ۲، ۳ و ۴ باند کبودر آهنگ به قیدار است که قرار بود ۷۲ کیلومتر تا پایان فصل کاری سال آینده به پایان برسد.

بیات منش گفت: برای رتکمیل راه منجیل به سه راه طارم هم  ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود که ۴۴ میلیارد تومان سال گذشته تخصیص یافته اشت و  محور اصلی راه درام نیز ۱۰ میلیارد مصوب شده که تا پایان فصل کاری امسال نهایی خواهد شد منتهی باید بخش مربوط به اردبیل هم تکمیل شود تا به بهره برداری برسد

بیات منش افزود: پروژههای ششم تا دهم نیز که مربوط به احداث احداث مراکز فرهنگی و کتابخانه به تعداد پنج مورد است که انتخاب پیمانکار نیز برای آن انجام شده است و ۹۰ درصد اعتبارات این پروژه ها جذب شده است که شامل احداث کتابخانه آببر، تکمیل ساختمان ثبت احوال، هنرستان موسیقی زنجان و هنرستان هنرهای تجسمی دخترانه زنجان و تکمیل  فرهنگسرای زرین آباد است.

وی به مصوبه تامین زمین برای ۱۵ هزار و ۳۵ واحد جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تا پایان امسال زمین برای ۳۰ هزار واحد تامین خواهد شد.

بیات منش در خصوص به تامین زمین برای احداث زندان نیز گفت: ۳۸ هکتار زمین برای ساخت زندان شناسایی شده است که تامین اعتبار و ارائه سایت پلان لازمه اختصاص این زمین است که تا کنون سایت پلان ارائه نشده است و تاکید میشود که در صورت پرداخت پول، زمین تحویل خواهد شد چون بعد از شروع پروژه ممکن است وارد مبحث حقوقی و اخطار واز این دست مسائل به دلیل نپرداختن هزینه زمین با دستگاه های دولتی بشویم .

وی افزود: از ۱۴ پروژه ساخت مدرسه با سازمان مدیریت نیز ، سهم راه و شهرسازی هفت مدرسه است که ۴ مدریه سال گذشته پیمان سپاری شده است و ۳ مدرسه نیز امسال پیمان سپاری شده است .

خبرنگار: زینب سودی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست