• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۱
  • شناسه خبر: 28709

اجرای پروژه آب و فاضلاب شهر آببر منتظر تامین اعتبار است/ هنوز سرمایه گذاری برای این پروژه پیدا نشده است

به دلیل عدم تخصیص ردیف اعتباری در گذشته، باید اجرای پروژه آب و فاضلاب شهر آببر از طریق واگذاری به بخش خصوصی انجام گیرد اما سرمایه‌گذاری در این زمینه پیدا نشده است.

علی محمد نادرخانی، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در گفت وگو با « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص اجرای طرح فاضلاب شهر آببر اظهار کرد: مطالعات این طرح در سال ۹۰ انجام شده، اما متاسفانه ردیف اعتباری در دولتهای قبل به این طرح تخصیص پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح آب و فاضلاب شهر آببر چندین سال است که منتظر تامین اعتبار است افزود: به دلیل عدم تخصیص ردیف اعتباری باید اجرای این طرح از طریق واگذاری به بخش خصوصی انجام گیرد اما تا حال حاضر نیز سرمایه‌گذاری در این زمینه پیدا نشده است.

نادرخانی با بیان اینکه برای تکمیل طرح دو روش وجود دارد عنوان کرد: ابتدا برای آن ردیف اعتباری جدید تعریف شود یا استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و صنایع مستقر در شهر آببر که نیاز به آب دارند باید کارهای اجرای پروژه را انجام داده و از پساب برای تامین آب مورد نیاز خود استفاده کنند.

وی در خصوص اجرای پروژه طرح فاضلاب ،شهر آببر توسط صنایع و بخش خصوصی گفت: به دلیل مشکلات بودجه عمدتاً سیاست بر همین منوال است و در شهر زنجان یا ابهر نیز طرح ها در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند.

معاون بهره‌‌ برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در خصوص عدم استقبال پروژه چندین ساله توسط بخش خصوصی گفت: در نهایت باید منتظر تامین ردیف اعتباری جدید برای این پروژه بود.تامین اعتبار پروژه‌ها از طریق ملی و استانی انجام می‌پذیرد که سازمان برنامه و بودجه باید این کار را انجام دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست