• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
  • شناسه خبر: 28749

بوستان شهید هاشمی نژاد در منطقه بیسیم زنجان کلنگ زنی شد

بوستان شهید هاشمی نژاد در منطقه بیسیم زنجان با حضور جمعی از مسئولان استان کلنگ زنی شد و در مدت ۱۸ ماه احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بوستان شهید هاشمی نژاد در ابعاد ۶۵ هزار متر مربع در منطقه بیسیم زنجان در هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استان کلنگ زنی شد و در مدت ۱۸ ماه احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رضا مقیسه مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) دراین مراسم با بیان اینکه باغ هاشمی‌نژاد در متراژ ۶۵ هزار مترمربع در مدت ۱۸ ماه احداث خواهد شد گفت: وجود زمین بایر در این منطقه اصلا زیبنده شهر زنجان نیست و امیدواریم با همکاری کارفرما، شهرداری و شورا این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: با حمایت کارفرما در مباحث مالی، بحث‌های فنی کار پروژه پیشرفت خواهد کرد،چراکه این پروژه سه عامله در بحث مهندسی است، طراحی و کارفرمایی را شهرداری انجام می‌دهد و ما در بخش اجرا قرار داریم.

مقیسه تاکید کرد: باید به زودی مشاور پای کار باشد و سریعا اقدامات انجام شود چراکه هنوز مشاور پروژه انتخاب نشده است.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز اظهار کرد: امیدواریم این قدم های خیر منتهی شود که در کوتاه مدت شاهد آبادانی این منطقه باشیم .

وی افزود: با اشاره به اینکه منطقه بیسیم معروف است به منطقه ای که در توزیع خدمات شهری برخوردار نبوده است واین پروژه در ۶.۵ هکتار و در ۱۸ ماه کاری در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید .

شهردار زنجان با بیان اینکه قرارداد اولیه این پروژه با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان است بیان کرد : اگر فصل کاری شهر زنجان را در نظر بگیریم قطعا چهار ماه را باید منتظر استارت کار باشیم.

علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه این پروژه یک عملکرد شهری خواهد داشت افزود : بوستان شهید هاشمی‌نژاد دارای کاربری های مختلف است و طوری طراحی شده است که دسترسی ها به راحتی میسر می‌شود و پارکینگ لازم در ۴ دسترسی لازم در نظر گرفته شده است .

وی تصریح کرد: ترافیک پروژه نیز بعد از کارشناسی های متعدد دسترسی ها تسهیل شده است و کاربری ها برای تمام رده سنی فضای لازم در نظر گرفته شده است و یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه در نظر گرفته شدن سرای محله است که نقطه ثقلی برای فعالیت های فرهنگی منطقه خواهد بود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست