• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 30551

سرانه بودجه جمعیت شهری در استان زنجان به سه و نیم میلیون تومان رسیده است

سرانه بودجه جمعیت شهری در استان زنجان به سه و نیم میلیون تومان رسیده که امیدواریم این شاخص تا پایان سال از چهار میلیون تومان هم عبور کند، این در حالی است که سرانه بودجه در سال قبل در استان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید خلجی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بودجه مصوب شهرداری های استان از هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان رسیده که این افزایش ناشی از اختصاص اعتبارات به شهرداری ها است.

خلجی گفت: سرانه بودجه جمعیت شهری در استان زنجان به سه و نیم میلیون تومان رسیده که با افزایش اعتبارات امیدواریم این شاخص تا پایان سال از چهار میلیون تومان هم عبور کند، این در حالی است که سرانه بودجه در سال قبل در استان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در سال ۱۳۹۹ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود..

وی از رشد بیش از ۳۰۰ درصدی آسفالت معابر شهری در استان زنجان خبر داد و گفت:امسال شاخص‌های مربوط به عملیات عمران شهری در استان رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در استان زنجان یک هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان به شهرداری های استان اختصاص یافته است گفت: این اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده ماده ۳۸ شامل اعتبارات ارزش افزوده استانی، ماده ۳۹ شامل اعتبارات ارزش افزوده سازمان شهرداری ها، وجوه تخصیصی از محل اعتبارات تملک دارایی های استان و اعتبارات قیر رایگان پرداخت شده که تاثیر قابل توجهی در شتاب توسعه عمران شهری در استان داشته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست