• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 30771

۲۰خانواده در زنجان درنوبت پذیرش فرزند از بهزیستی هستند/۱۵ فرزند امسال به خانواده ها واگذار شده است

در حال حاضر ۲۰ خانواده متقاضی فرزندخواندگی در زنجان داریم که در نوبت هستند. ۱۵ فرزند نیز از ابتدای سال در زنجان به خانواده ها واگذار شده است.پس از اتمام دوره آزمایشی و دریافت حکم دائمی در دفترخانه اسناد، زوجین باید تعهد ...

مریم کرمی معاون اجتماعی بهزیستی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ خانواده متقاضی فرزندخواندگی در زنجان داریم که در نوبت هستند.

کرمی گفت: ۱۵ فرزند از ابتدای سال در زنجان به خانواده ها واگذار شده است.

وی با اشاره به دختران مجرد بالای سی سالِ متقاضی پذیرش فرزند نیز گفت: در حال حاضر ۲ خانم مجرد در نوبت هستند.

معاون اجتماعی بهزیستی زنجان با بیان اینکه اولویت واگذاری فرزند با خانواده هایی است که فرزندی ندارند گفت: زوجین بدون فرزند و دختران مجرد بالای سی سال و زوجین دارای فرزند با احراز شرایط می توانند تقاضای پذیرش فرزند خوانده از بهزیستی کنند.

وی تاکید کرد: تمکن مالی خانواده متقاضی فرزند نیز یکی از شرایطی است که برای فرزندخواندگی در قانون لحاظ گردیده است .

وی افزود: داشتن سلامت کامل جسم و روان، تحصیلات مناسب،درآمد مناسب و داشتن حداقل یک بیمه پایه از مهمترین شرایط برای تحویل فرزندخوانده است.

مریم کرمی در خصوص تعهدات مالی خانواده متقاضی فرزند نیز گفت: پس از اتمام دوره آزمایشی و دریافت حکم دائمی در دفترخانه اسناد، زوجین باید تعهدی مبنی بر وصیت تملیک یک سوم اموال تنظیم نمایند و همچنین خود را به سود کودک بیمه عمر کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست