• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۹
  • شناسه خبر: 31178

افتتاح فاز اول شرکت صنایع شیمیایی اکسیر آسو (تولید اسید سولفونیک)

فاز اول شرکت صنایع شیمیایی اکسیرآسو (تولید اسید سولفونیک) با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد تومانی و اشتغال ۴۸ نفر و ظرفیت تولید ۲۱۶۰۰ تن در سال در شهرک صنعتی سلطانیه افتتاح شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در هشتمین روز از دهه فجر فاز اول شرکت صنایع شیمیایی اکسیر آسو (تولید اسید سولفونیک) با سرمایه گذاری بیش از۲۰۰۰میلیارد ریال افتتاح شد.

ریبوار نصرتی مدیر عامل این شرکت اکسیرآسو در مراسم افتتاحیه فاز اول این شرکت گفت: این کارخانه با ظرفیت کل۳ تن در ساعت و جمعا با ظرفیت ۲۱۶۰۰ تن در سال در زمینه تولید مواد اولیه شوینده در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع درشهرک صنعتی سلطانیه افتتاح می گردد.

نصرتی گفت: عملیات ساخت این مجموعه از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است و همچنین میزان سرمایه گذاری در آن حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی اکسیر آسو با بیان اینکه فاز اول این شرکت با اشتغال مستقیم برای ۴۸ نفر افتتاح میشود گفت: میانگین سنی کارکنان این شرکت ۳۴ سال است و همه کارکنان این شرکت از جوانان شهر و روستاهای سلطانیه هستند.

نصرتی گفت: خط تولید این کارخانه به گونه ای طراحی شده است که در حال حاضر قابلیت تولید ۶‌محصول را دارد و چشم انداز ما این است که تا ۱۴۰۵ جزء سه تولید کننده های برتر خاورمیانه باشیم .

وی با بیان اینکه چسم انداز ما در سال ۱۴۰۵ این بود که صادر کننده باشیم گفت: اما همین الان نیز ۱۰۰ درصد محصول را صادر می کنیم و در ماه یک میلیون دلار ارز آوری داریم و جزء چهار کشوری هستیم که توانستیم این رآکتور را طراحی کنیم و بسازیم.

وی افزود: تکنولوژی این محصول در ایران منحصر به فرد است و مشتری های صادراتی از همین الان تا عید نوروز را پیش خرید کرده اند.
نصرتی با بیان اینکه برنامه ما این است که در شش ماه آینده اشتغالزایی در این مجموعه را به ۱۰۰ نفر برسانیم گفت: چشم انداز ما تا ۱۴۰۵ اشتغال ۳۰۰ نفر و ارزآوری دو و نیم میلیون دلار است.

مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی اکسیر آسو گفت: مسلط بر تکنولوژی اینکار هستیم و کارکنان ما مسلط بر فلسفه تولید مواد اولیه مواد شوینده هستند. ضمن اینکه روی دو محصول انحصاری نیز کار می کنیم که در کل خاورمیانه تولید نخواهد شد. یکی از این محصولات از انواع روغنهای موتور خواهد بود که کاملا صادراتی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست