• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۲۰
  • شناسه خبر: 31732

روند صعودی کرونا در زنجان/ ۲فوتی در هفته گذشته/ ۵ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

روند ابتلا به کرونا در استان زنجان را در هفته گذشته صعودی بوده است . در هفته گذشته ۱۲مورد ابتلا، ۱۲مورد بستری و ۲ مورد فوت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرد: شهرستان‌های ابهر، ایجرود، خرم‌دره، طارم و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی و زنجان، خدابنده و سلطانیه در وضعیت آبی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان روند ابتلا به کرونا در استان زنجان را در هفته گذشته صعودی اعلام کرد گفت: در هفته گذشته ۱۲مورد ابتلا، ۱۲مورد بستری و ۲ مورد فوت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن میزان ابتلا به کرونا در استان، همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند: استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و سربسته، رعایت فاصله اجتماعی و شتشوی مداوم دست‌ها توصیه می‌شود. همچنان در تمامی مراکز جامع سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی، واکسیناسیون کرونا انجام می‌شود، لذا به همشهریان توصیه می‌کنیم تا نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند و افرادی که بیشتر از شش‌ماه از تزریق آخرین دوز واکسن‌شان می‌گذرد، حتما نسبتاً به تزریق دوز یادآور اهتمام ورزند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست