• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 32542

امسال ۵ پایگاه امداد و نجات جاده ای در زنجان راه اندازی خواهد شد

۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای در استان راه اندازی خواهد شد که از این تعداد پنج مورد برای سالجاری پیش بینی شده است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در جریان دیدار با فرماندار شهرستان خرمدره اظهار کرد: هلال احمر در بخش حمایتی درمانی و به جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی آن دسته از افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند اما مستمند هستند را در بخش دارویی و درمانی حمایت می کند. سال گذشته نیز وام های قرض الحسنه برای افرادی که نیازمند هزینه های دارویی و درمانی بودند با درصد پایین پرداخت شد.

هاشمی گفت: نگاه ویژه ای به شهرستان های استان داریم و در تلاش برای توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در شهرستان های هستیم و برای ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای برنامه داریم که امسال پنج پایگاه راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: آمادگی داریم در جلسات مدیریت بحران شهرستان شرکت کرده و ۶مرحله امدادرسانی استاندارد در حوادث را تبیین کنیم.

هاشمی گفت: نگاه به شهرستان ها تاکتیکی نیست و باید شعب هلال حمر در استان از همه جهات مستقل و استقلال هلال احمر در این مراکز حفظ شود.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۲۰ درصد تحول در جمعیت هلال احمر استان محقق شده که یکی از این موارد افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای در ماهنشان است گفت: اعتباری برای ادامه ساخت پروژه در شهرستان ابهر جذب شده که تا پایان امسال این پروژه راه اندازی و موجب درآمدزایی برای هلال احمر خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست