• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 36444

تمام مدیران باید شکایت خود را از رسانه ها پس بگیرند/ سفر رییس جمهور به استان زنجان دو روزه خواهدبود

تمام مدیران اگر در ارتباط با مسئولیت خود، شکایتی از خبرنگاران کرده اند باید شکایت خود را پس بگیرند. مدیران هم باید اخلاق استاندار را داشته باشند، ما از کسی شکایتی نکرده ایم و مدیران هم باید اینگونه باشند. ضمن اینکه رس ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در نشستی با مديران رسانه هاي استان در آستانه سفر رياست محترم جمهور به استان زنجان اظهار کرد: تمام مدیران باید شکایت خود را از رسانه ها پس بگیرند.

افشارچی گفت: تمام مدیران اگر در ارتباط با مسئولیت خود، شکایتی از خبرنگاران کرده اند باید شکایت خود را پس بگیرند. مدیران هم باید اخلاق استاندار را داشته باشند، ما از کسی شکایتی نکرده ایم و مدیران هم باید اینگونه باشند. ضمن اینکه رسانه ها هم قلمشان باید جوری بچرخد که بیشتر جنبه امربه معروف داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال علت کاهش تعداد واحد‌های نهضت ملی مسکن آماده تحویل در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان زنجان، از ۲ هزار واحد به یک هزار و ۲۰۰ واحد گفت: بنای ما این است که با مردم صادق باشیم و اگر احساس کنیم برآوردهای ما اشتباه بوده، می گوییم و باید از گذشته درس بگیریم.

افشارچی گفت: منظور این است که فرآیند واگذاری ۱۲٠٠واحد آغاز میشود و راه و شهرسازی آمادگی آغاز واگذاری این تعداد را دارد و از  آغاز فرایند واگذاری و اتمام زیرساخت‌های ۱۲۰۰ واحد اطمینان داریم.

افشارچی با بیان اینکه در کشور ۳استان هستند که به مرحله واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن رسیده اند گفت: در حضور رییس جمهور دو موضوع را مطرح کردم یکی کاهش اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن و دیگری وام های ازدواج و جوانی جمعیت که زودتر پرداخت شود.     

 استاندار زنجان در خصوص شرکت روی در زنجان و آلودگی هوای ناشی از آن نیز گفت: صنعت روی بخشی از واقعیت استان زنجان است که هم ارزش افزوده دارد و هم تولید ثروت می کند، با این حال در داخل شهرک روی اجازه توسعه نداده ایم و حتی در فاصله دور هم هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی افزود: درخصوص آمار سرطان هم، به گفته مدیرعامل مهرانه، آمار زنحان بیشتر از کشور نیست، به نظر می رسدآمارهایی که گفته میشود مرجع مشخصی ندارد و در این مورد آمار را باید از مراجع تخصصی بگیرند.

استاندار زنجان در خصوص سفر رییس جمهور به زنجان نیز با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استانها برکاتی دارد و باعث گره گشایی در موضوعات مختلف میشود گفت: سفر اول رییس جمهور به زنجان پروژه محور بود ولی در سفر دوم برنامه محور خواهیم بود و موضوعات اساسی در این سفر آب و راه سازی خواهد بود.

استاندار زنجان گفت: سفر رییس جمهور به استان زنجان دو روزه خواهدبود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست