• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۱
  • شناسه خبر: 13639

مردم در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اتراق نکنند/پارک های جنگلی در روز طبیعت مهمان نمی پذیرد

پیام ملّت– مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، توقف نكردن در حاشيه رودخانه ها را ضروری اعلام کرد و گفت: شهروندان در خانه بمانند و در راستای قطع زنجیره انتق ...

پیام ملّت– مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، توقف نكردن در حاشيه رودخانه ها را ضروری اعلام کرد و گفت: شهروندان در خانه بمانند و در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در روز طبیعت به پارک ها و تفرجگاه ها مراجعه نکنند.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، خلیل آقاجانلو با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در سطح استان و امکان سیلابی شدن مسیل ها و همچنین احتمال طغیان رودخانه ها، از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اتراق نکنند.

وی افزود: در روزهای پربارش رودخانه های استان از افزايش حجم آب برخوردار شده و مردم و گردشگران نبايد به محدوده اين مكان ها ورود كنند.

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان همچنین به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، توقف نكردن در حاشيه رودخانه ها را ضروری برشمرد و تاکید کرد: شهروندان در این روزها در خانه بمانند و از تردد در بیرون خود داری کنند.

به گفته روابط عمومی اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری زنجان، تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت اندیشیده شده و بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بسته شدن درب بوستان ها و پارک های جنگلی نه تنها در استان زنجان بلکه به صورت سراسری در تمام استان ها کشور انجام می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست