• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۲
  • شناسه خبر: 13648

مشارکت ۹۶ درصد از ابهری ها در سامانه خوداظهاری سلامت

پیام ملّت-فرماندار ابهر گفت: در شهرستان ابهر به علت نوع اطلاع رسانی صورت گرفته از همان ابتدا حدود ۹۶ درصد از شهروندان ابهری در سامانه پایش سلامت ثبت نام کردند. وجیه اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_تح ...

پیام ملّت-فرماندار ابهر گفت: در شهرستان ابهر به علت نوع اطلاع رسانی صورت گرفته از همان ابتدا حدود ۹۶ درصد از شهروندان ابهری در سامانه پایش سلامت ثبت نام کردند.

وجیه اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: در حال حاضر ۹۶ درصد از مردم ابهر در سامانه سلامت برای ارزیابی از وضعیت جسمی خود و شناسایی افراد مشکوک به کرونا ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی در شهرستان ابهر ویژه بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: تیم های حوزه درمان به حالت واکنش سریع فعال شده اند و در حال حاضر علاوه بر افراد مبتلا به ویروس کرونا از اطرافیان فرد یادشده نیز نمونه گیری صورت می گیرد.

فرماندار ابهر به طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره و عنوان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی که با دستور ریاست محترم جمهوری در سطح کشور و پس از آن با دستور استاندار در سطح استان زنجان اجرا شده است در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا قطعا اثرگذار خواهد بود.

نوروزی به مبحث جهش تولید اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری به علت تحریم های صورت گرفته علیه ایران چندین سال متوالی است که به تولید توجه ویژه ای دارد. گفتنی است که اقدامات خوبی در سال گذشته که مزین به شعار رونق تولید بود در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان و شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی به کمک همه دستگاه های اجرایی استان و شهرستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد و خروجی های خوبی نیز از آن حاصل شده است ادامه داد: یکی از نتایج اقدامات گفته شده بازگشت بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده در استان و شهرستان به چرخه تولید بود.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه همه واحدهای موجود باید در جهت تحقق شعار سال با همه ظرفیت خود کار و فعالیت کنند، تاکید کرد: همچنین ضرورت حمایت از سرمایه گذاران جوانی که راغب به فعالیت در حوزه های کشاوزری، صنعت و خدمات گردشگری وجود دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست