• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۳
  • شناسه خبر: 13681

سخنگوی وزارت بهداشت:تعدادمبتلایان کرونا به ۴۷۵۹۳ نفر رسید

پیام ملّت-سخنگوی وزارت بهداشت با ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور گفت: ۲۹۸۷ نفر مورد جدید از بیماری کرونا در کشور شناسایی شده است که با احتساب این موارد تعداد مبتلایان به این بیماری ۴۷ هزار و ۵۹۳ مورد در کشور است. به گ ...

پیام ملّت-سخنگوی وزارت بهداشت با ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور گفت: ۲۹۸۷ نفر مورد جدید از بیماری کرونا در کشور شناسایی شده است که با احتساب این موارد تعداد مبتلایان به این بیماری ۴۷ هزار و ۵۹۳ مورد در کشور است.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” کیانوش جهانپور، روز چهارشنبه، ۱۳فروردین، اظهار کرد:خوشحالیم که تا کنون ۱۵۴۷۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۳۰۳۶ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، ۳۸۷۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.جهانپور گفت: مردم می‌توانند برای بهره مندی از تولیدات علمی و مورد تأیید وزارت بهداشت در زمینه کرونا به سامانه arman.vums.ac.ir/corona مراجعه کنند.

به گفته جهانپور، بیش از ۶۷ میلیون از هم وطنان غربالگری شده اند.

لازم به ذکر است طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی زنجان،تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۶۰۱نفر و تعدادبهبود یافتگان ۴۰۸نفر وجانباختگان نیز به ۵۸نفر رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست